اتاق نشیمن شیک و مدرن برای هر سلیقه

اتاق نشیمن شیک و مدرن برای هر سلیقه

وقتی نوبت به تزئینات اتاق نشیمن می رسد، مدرن کلمه ای است که هنگام تعریف سبک خاصی خیلی از افراد دور و برتان می شنوید. اما حقیقت این است که انواع مختلفی از نگاه ها را می توان به صورت مدرن خلاصه کرد.

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

برای کمک به شما در مرتب سازی و دکوراسیون یک اتاق نشیمن به سبک مدرن، ما نمونه هایی  را برای اتاق نشیمن مدرن جمع آوری کرده ایم.

اتاق نشیمن مدرن پر از رنگ

دراین فضا وسایل و تزئینات با رنگ های زیبا و رنگی است. از جمله نقطه‌های کانونی چشمگیر یک محوطه مدرن، شومینه گرم، تعریف جدیدی از تزئین مدرن در این فضای معاصر را ارائه می دهد. سفید نگه داشتن دیوارها در این اتاق توجه به سایر دکوراسیون و شومینه را بیشتر می کند.

 

اتاق نشیمن مدرن و خنثی

یک طرح رنگی کلاسیک و خنثی نیز در یک اتاق نشیمن مدرن کار می کند بدون اینکه از فاکتوری چشم پوشی کنید. توجه کنید که چگونه صندلی ها و کوسن‌های تزئینی با رنگ سرمه ای در برابر وسایل خاکستری ملایم در این فضای شیک مدرن با حال و هوای مدرن ظاهر می شوند.

 

اتاق نشیمن مدرن و مینیمالیستی

اگر منظره ای دیدنی و جذاب دارید، منطقی است که با یک اتاق نشیمن مدرن و مینیمال، روبرو شوید که به حیاط پشتی خانه کاملاً آراسته، توجه می کند. خطوط تمیز، حداقل وسایل و یک رنگ بندی ساده که به زیبایی با فضای بیرونی هماهنگ باشد، این فضا را به چشم می آورد.

 

اتاق نشیمن با الگو و بافت

کاغذ دیواری زیبا با الگوی مدرن و چشمگیر یک اتاق نشیمن کوچک را به سطح شیک جدیدی می رساند. بسیاری از بافت های متضاد، علاقه بصری را تقویت می کنند.

اتاق نشیمن مدرن با الهام از سبک بوهو  Boho

ایجاد تعادل در رنگ و بافت در هر اتاقی که تزئین کنید ضروری است. توجه داشته باشید که مثلا چگونه درخت انجیر برگ کمانچه ای، وجود مبل زغالی را در فضای اتاق نرم می کند. سپس فرش هندسی و صندلی چرمی کنار آن قرار دهید. هر دو عناصر گرم کننده اتاق هستند که میز جلو مبلی و میز کنار مبلی مسی  با الهام از صنعت، دکوراسیون اتاق نشیمن را متعادل می کنند.

 

اتاق نشیمن مدرن روشن

روشن و مطبوع دو کلمه ای است که وقتی بیشتر مردم به فکر تزئین مدرن یک اتاق نشیمن می افتند، به ذهن خطور می کند. رنگ های مختلف به اتاق اکثراً با رنگ خنثی روح می بخشد. چاپ های بزرگ روی دیوارها احساس نشاط را افزایش می دهد. یادآوری این نکته مهم است که فضاهای مدرن می توانند از سبک مبلمان مانند صندلی هایی ساده و مینیمال که در اطراف میز ناهار خوری قرار گرفته اند، استفاده کنند.

 

اتاق نشیمن مدرن سیاه و سفید

اتاق نشیمن سیاه و سفید عمدتاً تک رنگ و مدرن است، به لطف دیوارهای هندسی سیاه و سفید، سادگی را نمایش بدهد. متریال های فلزی همیشه کاملاً مدرن هستند. مثلا مس واستیل، لایه ای از لوکس بودن را اضافه می کند.

 

اتاق نشیمن مدرن آرت دکو

همه چیز Art Deco بسیار خشن شده است. ااتاق نشیمن شیک بااین سبک ترکیبی از عناصر الهام گرفته از هنر مدرن دکو مانند آینه و میز قهوه برنجی با وسایل فوق العاده لوکس مانند مبلمان رنگی است. یک اتاق نشیمن مدرن است که شما در آن احساس سرسبزی ، سرزندگی و دنجی می کنید.

 

اتاق نشیمن مدرن برای یک ماکزیمالیست مناسب است

بله ، طراحی مدرن می تواند برای ماکزیمم گرایان نیز مفید باشد. این مدل اتاق نشیمن مدرن توسط انبوهی از رنگ و بافت  در خود دارد که منجر به ایجاد فضایی غیر قابل مقاومت می شود که هم چشم نواز و هم دنج است. توجه داشته باشید که وجود کاغذ دیواری سیاه و سفید و سایه آبی پررنگ که در فضای اتاق پاشیده شده حس یگانه ی شیک بودن را ایجاد می کند.